惠芬的世界: Shopping & Eating in Hong Kong (20/3/08 - 24/3/08)

Tuesday, March 25, 2008

Shopping & Eating in Hong Kong (20/3/08 - 24/3/08)

5天4夜的香港之旅就这样过了。 第一次没带女儿出国,好想念她,我还在飞机上哭了。要不是因为香港有流感在加上要出国的前两天可楹开始伤风的话,我也不会取消她的机票了。因为我们是group fare所以我不能取消机票,这样的话全都不能去了。 这一趟的旅行可说是我真正的休假日。

我们还同黎明和他的女友乐基儿搭同一班机去香港。当时我妹妹还问他可不可以一起拍张照,他很有礼貌的拒绝了,我们也都很明白事理的。我妈更好笑,因为看不清楚他的样子,还跑到他的面前看他,真的是笑死我们了,但是他也很礼貌的向我妈打招呼。我们都觉得他发福了。

4 comments:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Dieta, I hope you enjoy. The address is http://dieta-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonymous said...

Hi,

Wow I thought he will take 1st class or business class? (or you all also?)

Your daughter never look for you during your tour?

Sasa

惠芬的世界 said...

Hi Sasa,

We met them at airport waiting room for boarding, we can't effort to take 1st class, hehe.

She only find me in the morning, when she wake up. I miss her very much during my trip ;-(

Kate said...

好可惜哦!难得有机会碰面切不能合照,太可惜了。